26 de marzo de 2010

Monográfico: Vincenzo Manzella






5 comentarios:

  1. Hello,

    Please remove these pictures of me. Also, please be sure to delete them from your picasaweb.google.com account.

    Please. Thank you.

    ResponderEliminar
  2. Hello,

    Please remove these pictures of me. Also, please be sure to delete them from your picasaweb.google.com account.

    Please. Thank you.

    ResponderEliminar
  3. Por favor, elimine estas fotos de mí. También, por favor, asegúrese de eliminar de su cuenta picasaweb.google.com.

    Hello,

    Please remove these pictures of me. Also, please be sure to delete them from your picasaweb.google.com account.

    Please. Thank you

    ResponderEliminar
  4. Por favor, elimine estas fotos de mí. También, por favor, asegúrese de eliminar de su cuenta picasaweb.google.com.

    Hello,

    Please remove these pictures of me. Also, please be sure to delete them from your picasaweb.google.com account.

    Please. Thank you

    ResponderEliminar
  5. Hello,

    I would very much appreciate if these photos can be removed from this page and form your picasaweb account. Please contact me with any questions.

    Thanks you.

    ResponderEliminar